Tjugofjärde november

Hejsan.

Idag är det inte så värst roligt väder ute, kallt, blåsigt och snöigt. Och till råge på allt så startade inte bilen när jag skulle köra Alex till jobbet i morse så jag fick lov att låna Pelle o Malins bil.
Attans oxå..

Idag så kommer Bettan hem, ska bli kul att träffa henne igen hon har varit borta länge nu, då återstår bara att se om det blir några valpar. Undrar hur man märker det? Men uppfödaren talar väl om för Ellinore vilka  tecken och så som finns..

Malin och Dyllan var här en sväng nyss, det var roligt att träffa dem, det har inte blivit så ofta nu när vi har varit sjuka.. Dyllan var lika vild som vanligt, målarna håller på att tapetsera och måla hans rum nu.. Så snart så är pocahontas rummet ett minne blott.. hehe...

Snart så ska jag i väg till arbetsterapeuten och diskutera arbetsträning. Men nu så börjar det kännas jobbigt.. vil inte vara med längre.. Jaja, vi för väl se vad han säger när jag kommer dit..

Jag tror att Lina är lite bättre idag, hon säger att det nog bara är blåsorna bakom framtänderna kvar, skönt för henne, men hon vill inte ha något att äta iaf.. Får köpa hem äppeljuice och vad det var mer som hon ville ha.. kommer inte ihåg vad det var.. Hon gör väl det får jag hoppas..

Jaja, men nu så ska jag göra lite nytta innan jag ska iväg..

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: lillemor

blogga, är du snäll!

2008-11-26 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback