Tjugoandra november

Godagens!
Sovit gott alla?
Det har jag gjort iaf. Fast fy för den lede vad det är kallt idag. Brrrrr.. Höll på att frysa ihjäl under morgonpromenaden med Tyson.
Melodikrysset klarade vi efter många om och men, det var en låt eller visa som vi inte kom på men efter programet så hade jag den på hjärnan hela tiden och till slut så kom jag på att det måste vara "Alla fåglar kommit ren, vårens glada gäster" Fast jag ska ringa och kolla med mor sedan.

Sedan så pratade jag med Ellinore igår och då sa jag till henne att jag hade ett par skridskor som Liam kan ha så jag gick ut och letade igenom hela förrådet och hade fram precis allt men jag hittar bara den ena.. Undrar om den andra har kommit med när jag och Markus har röjt där ute..? Det var ju synd iaf för Alex hade bara använt dem en enda gång.

Tittade efter grejer till Lillemor och Lottas loppisar också, men det enda jag hittade var ett antal ryggsäckar och ett par videofilmer.. Ska gå upp på vinden sedan och titta där med..Men jag har så svårt att göra mig av med saker, det är ju mina kompisar och bra att ha grejer.

Men nu så ska jag göra lite nytta här hemma, måste ta en svängom med dammsugaren.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback