Nionde november



Då var det söndag igen. Den tråkigaste dagen i veckan. Gick upp vid nio och åt frukost, gick ut med Tyson och sedan så åkte jag hem till mor och monterade ihop pappas databord. Det blev bra.. Jag är så duktig.. :o)
Jag bjöd hem mor och far på middag så jag åkte hem och satte fart.
Lagade File´Marieberg med Hasselbackspotatis, det är jättesmarrigt.. Pelle,Malin och Lillebror kom över och vi drack kaffe och åt en kolakaka som Malin tog med sig och firade far på farsdag. Pappa fick kort och lotter som han inte ville skrapa förrän han kom hem.. Hoppas han vinner en massa..


Grattis på farsdag pappa!

Regnar gör det oxå, hur kul är det på en skala?
Nada!
November är den absolut tråkigaste månaden på hela året..

Malin hittade kontrollerna förresten, de låg bakom soffan, Angelina hade tydligen lagt dem på ryggstödet så de hade ramlat ner.. Viken tur.. :o)

Men nu så ska jag titta på tv en stund..

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: malin

vilken tur att jag hann baka kolakaka som jag kunde bjuda på ..

2008-11-09 @ 18:38:28
URL: http://lillalella.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback