Hej

Idag så besiktigade jag min bil. Fick 2 st tvåor. Vänster spindelled var glapp och så var det rost i yttre sidobalkarna.. Fast det var nog den snabbaste besiktning jag varit med om. Tog typ sammanlagat mindre än 10 minuter..

Tvättade gjorde jag oxå, men det tog betydligt längre än 10 minuter.. Och var betydligt tråkigare.
Malin var här och färgade håret på Jennifer igen.. Lillebror var med och senare kom även Angelina, som var kvar till över halv 10. Vi fick våra jultidningar idag, och Angelina fick en jättefin röd digitalkamera och higschool musical 1 o 2 och 680 kr. Hon har sålt jätteduktigt.

Men nu så är det dags för den gamla fastern att gå och lägga sig för hon är trött.. Ha det så gott!

Guten nacht!


And be careful out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback