Hej

Idag så skulle jag göra mig till lite och lagade lite god mat och dukade lite trevligt. Men vad gjorde det när inte alla kom och åt.. buhu.. Gjorde glass i ugn till efterrätt och det var jättegott, det ska vi nog göra någon mer gång..



Dyllan och Angelina var här medans Malin och Pelle var och handlade. Och under den tiden de var här så blev Dyllan dålig, bara så där.. Feber och rosslig och snuvig.. Stackars liten.. Så han var lite lungare än vanligt..

Nu så börjar snart Dansbandskampen, ska bli intressant att se om Scotts går vidare igen.. Hoppas det..
Vet inte hur de andra banden är, men förra veckan så var det ju riktigt bra band med och det hjälpte inte.. Håller tummarna att de lyckas..

Markus har bakat grahamsbullar idag.. blev väll inte ett helt lyckat bak, men de var tydligen ganska goda iaf.. Bra det..

Men nu så är det dags att sätta på rätt kanal och slå sig ner i soffan..

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: lillemor

jag hade kommit och ätit!!

2008-11-08 @ 21:34:36
Postat av: Lena

Synd att jag inte ringde till dig då..

2008-11-08 @ 23:15:53
URL: http://lenakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback