Den nionde december

Hej,
idag så klev jag upp kl 04.10. Det var jätteskoj.. Not.. Men jag var så illa tvungen för J o J skulle åka till Sthlm med skolan, de ska besöka Riksdagshuset.. kul för dem.. Not.. Så det var bara att gå upp när klockan  ringde. Och inte kunde jag gå och lägga mig igen efter att jag lämnat dem vid bussen för då skulle ju Alex upp kl 6 för han börjar ju jobba kl 7 och inte kunde jag lägga mig efter det heller för då skulle ju Lina upp kl 8.. Huvva... Och inte kan jag ta en tupplur efter attt hon gått till skolan för då ska jag tvätta kl 11.. får se om man kan lura lite på eftermiddagen..

Men nu så ska jag se till att Lina kommer upp för det verkar inte som hon har lust med det...

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback