Dan före dopparedan

zwani.com myspace graphic comments

Då var det jukafton i morgon. Fattar inte att det har gått så fort. Och inte har jag minsta lilla julkänsla. Det är inte skoj.. Men jag hariaf bakat lite kaffebröd tills i morgon Fiffirutor och sockerkaka och så har vi pepparkakor, det får räcka. Vi har även gjort julkola får se hur den blir.
Ont i ryggen har jag oxå, och det har även Jennifer hon lyfte Lillebror och det knäckte till i ryggen på henne.. Stackars henne, jag vet hur ont det gör.. Jag har inte riktigt så ont..

Binglotto spelar jag oxå, det är så kul så.. Mamma har vunnit två hundra kr. men jag har inte ens varit i närheten men det är ju två spel kvar och en massa dragningar, men jag ahr inte kollat det utan jag får väl rätta lotten på internet sedan..

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback