25 januari 2010

Hej,

idag så har jag tvätta, hur kul är det??

Sedan så var jag och Lina till mamma och städade och bytte gardiner. Det blir en ny cellgiftsbehandling för mamma, men denna gång så blir det med 4 veckors mellanrum, varfö vet jag inte. Det får vi väll besked om när doktorn får brevet med direktiv från göteborg. Det är så dåligt, mamma skullle ju få svar/besked reda i torsdags eller fredags men hennes läkare bemödade sig inte att ringa och meddela att han inte hört nått från Gbg, men idag sså fick hon även reda på att hennes läkare var på en veckas semester, hur fasiken kan de göra på detta viset?? Det är så dåligt!! Men det var ju tur att hon fick tag på Franklin så att han tog reda på vad som ska hända åt henne..

Men nu så ska jag laga lite mat.. Chilli co carne och ris..

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback