Viskadalen

Tja,

nu är jag i  Viskadalen. Är på en datautbildning och passar på att bloga lite nu. Det är lite småtrevligt. Ska bo bra och äta gott (hoppas jag) och vila lite och kanske så lär man sig något nytt också under tiden. Det är inte så många jag känner som är med men några är diet iaf.. Vi har iaf eget rum och det är trevligt. Det är en väldig fin miljö här och jag ska ta några foton och lägga in här ii bloggen så de få läsare jag har får se hur det ser ut.. hehe...

Men jag ska iaf njuta av tillvaron de här dagarna jag är här..

Ska med Tina och Anna in till Kinna sedan också, efter lunch. Tina ska till en ATG och trava och så ska hon handla lite..

Skriver mer sedan om jag får tid.. och det får jag nog..


Hasta la vista!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback