Länge sedan

Hej,
nu var det verkligen länge sedan jag skrev. Det har hänt lite nytt men inte så mycket. Livet flyter mest på som vanligt.

Min lille gosse har tagit studenten. Helt otroligt! Det var ju typ bara en vecka sedan han föddes och nu är han vuxen och har tagit studenten.

..

Så fin var han på sin stora dag..

Madde och Henrik har fått en dotter, den 22 juni så föddes lilla söta Alva.. 46 cm och 2660gr.. hon var inte stor..



Lilla Alva och jag.. Här är hon 2 dagar gammal



Så vacker är hon..

Madde och Alva strax efter det att hon är född


Fint väder har vi haft i två veckor.. Och det är väl allt vi får, för nu har det börjat regna och åska sedan några dagar tillbaka..
Vi har solat och badat och haft det trevligt, men det är väl slut nu..

Markus semester börjar på fredag.. eller han slutar jobba då så på måndag börjar väl semestern antar jag.. Hoppas att det blir bra väder så att vi kan hitta på lite skojiga saker..

Vår lilla Saga har blivit en stor tjej nu... och sjövild är hon... men den sötaste lilla vovve man kan tänka sig..





Men nu så får jag gå in i köket och kolla till maten, vi börjar bli hungriga nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder

2009-07-10 @ 01:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback