Den 15 januari 2009

Hej igen,
återigen är det ett tag sedan jag skrev, men jag har inte så mycket att förtälja för tillfället. Det händer inte så mycket.

Mina dagar är ganska likartade. Går upp tidigt och väcker barnen, går ut med Tyson, städar, diskar, lagar mat, går ut med Tyson igen, tvättar ett par gånger i veckan. Ibland så hälsar jag på någon eller så kommer det någon hit, mest Ellinore. Fast i natt så åker de till Spanien i en vecka, det blir skoj för dem.. Hoppas det regnar och är väldigt kallt..hehehhehee... neee jag bara skojar..

Lillebror har varit här några gånger, han är så trevlig.. Nu har han som tur är slutat att lyssna på snuslåten som ju har torterat oss i några månader.. tur det, nu gillar han "Bilar" och en flodhäst som dansar.. Det är avsevärt mycket bättre än snuslåten..

Igår så skulle vi, jag, Angelina och Ewelina köpa en hamster, men de var slut så vi ska göra ett nytt försök i morgon för hon trodde att de skulle få in några tills  dess..

Var hos arbetsterapeuten i tisdags, men han skrämmer livet ur mig så jag tror inte att jag vågar gå dit igen..

Markus kommer inte den här helgen, synd..  kanske nästa helg..

Men nu kom Malin och Therese hit..

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback