Onsdagen den 4 februari 2009

Hello..
då har det gått ännu några dagar. Och det har varit kallt och trist.

I fredags så var jag på fest hos Pelle och Malin, det var  trevligt. Det var inte så många där men det var roligt ändå.
Sätter in några bilder därifrån.. Malin kommer att döda mig nu så detta kanske blir mitt sista inlägg..

  
Jonny och Anna                    Pelle

  
Jag                                        Fia och Erik


Bill

  
Fia Malin och Therese       Madde Malin Johan Fia och Erik

  
Fia sjunger                          Pelle sjunger och spelar


Malin i sitt esse


Var det kanske Jag vill ha en egen måne hon sjöng här?



Så det var allt från i fredags.

Angelina sov över hos oss u helgen, det var trevligt, hon är en liten ängel.. För det mesta..
Men den lilla stackaren blev dålig i söndags och kräktes. Fast inte förrän hon kommit hem, men hon mådde illa och åt inget.


Angelina och hamstern Lajna..


Josefines och Jennifers mini hamstrar Lucky och Mimmi de är så små och söta.

Ja det var allt för denna gång.. vi får se om jag lever lite senare..

Hasta la vista!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag låter dig leva bara för att bomberna var så stora på korten hehhehe

2009-02-04 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback