Lördagen den 7 februari 2009 (första melodifestival dagen)

Äntligen så är det dags för melodifestivalen. Jag har  väntat länge nu. Dumma Morgan och Berit som är på plats i Gbg och får se det live. Någon gång så vill jag oxå göra det. Vill inte tjuvlyssna på låtarna utan vill höra dem först ikväll.  Ska bli intressant att se om Scotts låt är bra.. Shirley Clamp är det säkert, jag gillar henne..

I tisdags så började jag, Malin och Madde en grönländsk pärlbroderi kurs, det var kul men det var inte helt enkelt vill jag lova. Vi gjorde ett litet ägg och det tog nästan 3 timmar att göra.. hehe.. Ska lägga in en bild på mitt "vackra" ägg sedan.. Nästa gång så ska vi göra en kyckling. Tror jag det var iaf..

Tyson verkar ha återhämtat sig nu.. Han äter ordentligt och gör sina behov som han ska.. Skönt det, för det är så jobbigt när han är sjuk, han kan ju inte tala om vad som är fel. Han har ätit Losec och ätit dietmat i två vekor nu..

Ellinore har pratat med den som hon fick Bettan av att jag är intresserad av att ta en av Bettans valpar, så jag hoppas att vi får det för nu har jag ställt in mig på att vi ska ha en valp i vår.. Och hon ska heta Annie, efter Annie Lennox.. För jag har alltid tänkt att om jag ska ha en hund till så skulle ju det vara en hane och han skulle heta Lennox, efter boxaren Lennox Lewis. Men om det inte är en hane så få det bli Annie Lennox istället.. Fast å andra sidan så kanske en tik kan heta Lennox? Nja... tror nog att Annie är bättre...

Men nu så ska jag sätta lite fart..

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl klart att hunden kan heta lennox! även fast det är en hona. annie passar väl inte tycker jag. men om du får hunden så är det ju du som bestämmer vad den ska heta. hoppas att du får en av valparna. men hon fick ju en hane? varför kan du inte få ta den på foder?

2009-02-07 @ 19:58:41
Postat av: Anonym

Vet inte om jag får ta hanen.. men ska höra om det går.

2009-02-07 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback