Fredag den 27 februari

Hej,

nu har det gått ett tag igen sedan jag skrev, men det har varit en ganska händelselös tid på alla plan...
Jag gör samma saker varenda dag varenda vecka. Det enda positiva är att jag nog slipper träffa Kenta igen. Har verkligen ingen lust att gå till honom igen.. Får ta kontakt med FK själv och lösa det här med arbetsträning om det inte finns någon annan arbetsterapeut att uppbringa.. Kenta är livsfarlig... Ellinore var lycklig igår när VP ringde återbud pga att Kenta var sjuk..hehe... Nåja vi får la se vad som händer längre fram.. Jag fick förresten förlängd sjukersättning.. Vilken himla tur... Annars vet jag inte hur det hade gått.. vi hade iaf blivit väldigt magra allesammans.. hehhe...

Och inte vet jag än om vi får en valp, jag hoppas verkligen det.. Det skulle vara så skoj och Bettans valpar var jättesöta.. Men vi får se om ett par veckor hur det blir.. Hon ska försöka sälja dem först..

Markus kommer inte denna helgen, han är i Gbg hos sin syster.

Jag har bakat bullar idag, det är skoj.. Ska fösöka baka endel till min födelsedag.. Fyller år om en vecka, det är inte klokt vad tiden går fort. Har önskat mig ett par guldörhängen av Markus. Hoppas att jag får det.. Vi har köpt en kokbok med en massa olika sorters goda kakor och muffins.. eller om de är goda vet jag inte man jag antar det... Men jag tänkte att vi skulle prova att baka några sorter till mitt kalas.. Har även köpt en bok med olika recept på smörgåstårtor för att få lite nya ideér så det ska jag oxå prova till min födelsedag..

Nu börjar snart Lets dance... det är ganska kul, men Melodifestivalen... herrrrreeeegud!!! Vad är det för skräp som de har samlat ihop?? Inte en endaste bra låt har det varit än och det har varit tre deltävlingar redan!!! Det är inte klokt och inte har jag några större föhoppningar på att morgondagens avsnitt är något bättre.. Om de här låtarna är de bästa så undrar jag hur de låtar som blev ratade lät.. Det är ett riktigt uselet urval.. Det är nästan så att jag funderar på att sluta att titta på melodifestivalen och jag som är ett av de största melodifestivalfansen i världen så då kanske ni förstår hur dåligt jag tycker att det är...

Men nu så ska jag köra Jennifer till Mishell och åka till affären och köpa mjölk och bröd..

Hasta luego amigos!

Kommentarer
Postat av: lillemor

det var det värsta jag har hört igår, inte en enda bra låt. när man tycker att operettmänniskan var bäst(det tyckte jag med) då, då är kvaliten lååååg....hm hm

2009-03-01 @ 17:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback