Den 28 februari 2009

Hej,
idag har jag och Lina varit i Skövde, hon skulle kolla om Lilla Huset på Prärien fanns på Media Markt. Säsong 3 och 4 fanns inne så hon köpte säsong 4.
Sedan så åkte vi hem och lagade mat åt, diskade och åkte sedan och köpte lördags godis.

Nu tittar jag på Melodifestivalen, Lina sover på soffan J o J är hos Mishell och Alex är uppe. Så jag sitter och tittar allldeles ensam..

Är faktiskt lite förvånad för idag var det ganska så bra bidrag! *häpen* Bäst tycker jag att Malena Ernman var.. Konstigt nog..

Malena
Agnes
ThorLeifs
Star Pilots
och Sarah Dawn gick vidare..

Mina röster före programmet var:

Agnes och Sarah Dawn till Final
Anna  och Maria och Malena till Andra chansen
och Malena som juryns val.. Än så länge ser det rätt bra ut, fast inte helt rätt.. Får se hur det slutar...

Star Pilots och Agnes i första duellen.

Ett rätt där.. Agnes gick vidare.

Sarah Dawn och Malena i andra duellen.. Då får vi se om jag har gissat rätt om finalisterna.. I så fall är det första gången på de här 4 delfinalerna... Det har ju varit hur svårt som helst iom att det har varit så himla dåliga låtar.. Så varje vecka har jag gissat upp åt väggarna.. Får se om det går bättre idag..

Nope, jag gissade fel.. Fast det var ju iofs den låt som jag tyckte var bäst så det gör inte så mycket.. Alltså så var det Malena som gick vidare..

Och Sarah Dawn blev juryns val.. det var kul då har hon 2 chanser att gå till finalen, hon ska ju möta Scotts i andra chansen så hon vinner nog där för den låten de har är ju totalt värdelös..

Alltså gick det så här idag:

Agnes och Malena Ernman till final
Star Pilots och Sarah Dawn till andra chansen
och Juryns val var Sarah Dawn

Das is alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback