Den 19 februari 2009

Hej,

vilket väder det har varit idag. Eller, ja, det har kommit en del snö så det är snorhalt på vägarna.
Nu vill jag ha vår!
Sol!
Värme!
Jaaaaa!
Inte behöva ha en massa kläder på sig..

Men men det dröjer nog ett tag till, det ser ut som om kylan och snön kommer att fortsätta ett tag till... usch fyyyy och tviii!!

Och tvätta håller jag på att göra, hur kul är det på en skala? -1000.. ungefär.. Men det är ett måste, tyvärr..

Tänkte att jag skulle lägga ut några bilder på diverse saker nu..


Lillebror i snön


Lillebror gör en snögubbe


Adidas


Lillebror undersöker sina "nya" däck


J o J med en av de små hamstrarna


Jennifer


Josefine

Några bilder från revyn i Bengtsfors, den var jätterolig, det var länge sedan jag skrattade så gott.

 

 

 


Markus kompis Patrik "Sickan" som Per Gessle




Slutnumret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback