Hej hopp i galopp!!

Vilket fint väder det är idag, synd bara att det inte är lika varmt som det ser ut att vara.
Jag och Malin har börjat att gå spåret varje dag, det är skölnt och trevligt. Igen som vill följa med?
Igår så var det städ dag, Lakers städade i Margretelundsområdet. Det blev inte så mycket skräp som jag trodde att det skulle bli. Jag var och hämtade städgrejerna vid Park-gata och ska snart åka och lämna tillbaka dem.  Fick köra in och ut på cykelvägen flera gånger, orkade ju inte bära alla tunga grejer från parkeringen.

Jag kanske ska åka till Markus i helgen, det var över 2 månader sedan jag var där sist så det är väl dags nu. Vi får se hur han mår oxå, inte så kul att vara där om han har ont utav tanden han drog ur idag.. Det hade gått bra iaf..

Påsken var trevlig, fast inte söndagen, Markus mådde inte så bra så jag var mol alena hela dagen trots att han var här, men han sa typ 3 ord till mig på hela dagen.. Kul.. Lyckades jättebra med Jansson.. det var gott..

Men nu så ska jag åka och lämna grejerna och sedan handla lite...

Hasta la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback