Trettionde september



Godmorgon.
Idag är det ingen bra dag. Nu är jag sjuk, inte så mycket än så länge, men tillräckligt för att vara matt. Har ont i halsen och har lite feber. Inte så skoj.. Jag har även varit vaken sedan 03.00 inatt, det är inte heller så kul.. Lyssnade på boken i förhoppning att somna, men det gjorde jag inte.. Var alldeles täppt i halsen så jag inte kunda andas ordentligt.
Så idag så är vi alla hemma, från den största till den minsta.

Trist är det oxå att det är ett sådant tråkigt väder ute. Grått och regnigt är det.. Men när jag gick ut med Tyson så kom Malin ut med Bill så vi gjorde sällskap. Vi mötte Ellinore och Bettan oxå, fast hon gick åt andra hållet.

Målarfärg luktar det oxå, det är en jättestark lukt så jag blir alldeles yr i huvudet..

Men nu så ska jag lägga mig och vila en stund, är väldigt trött just nu..

Hörs senare! Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: lillemor

hå hå jaja du har fått den härliga snuvan jag haft i 4 veckor! jag har oxå varit vaken inatt, jag hade så ont i magsåret att jag höll på att bli galen!

2008-09-30 @ 13:11:31
Postat av: Anonym

Stackars dig,,

2008-09-30 @ 13:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback