Tjugonionde september



Näst sista dagen i september, jösses vad tiden ha gått fort! Det var ju för sjutton inte länge sedan det var maj. Och nu är det mindre än 3 månader kvar till jul. Buhu, det var inte kul att bli påmind om det. Men det är inte mycket att göra åt  det heller, det är bara att gilla läget gillalallala läget! Men det ser iaf ut som om det ska bli en fin dag. Fast det känns som om jag är påväg att bli sjuk, känner mig för förkyld. Tung i huvudet, tjock i halsen lite febrig.. Inte alls skoj... Men det är nu inte så konstigt om jag skulle bli sjuk heller, J o J är genomförkylda igen. Det är inte klokt vad de har varit sjuka sedan skolan började. OCh jag ska tvätta tror jag.. klockan 11 men jag har inget tvätt medel.. och på tal om att inte ha något.. KAFFE!!! Malin!! Du tog med kaffet så nu fick jag inte något imorse! Dumma dig! :o) Eller det fanns 3 mått så några droppar fick jag..
Men för att återgå till tvätten så måste jag försöka ta mig till ÖB och införskaffa lite tvättmedel för jag måste nog köra ett par maskiner iaf..



Mitt andra hem
Tvättstugan, mitt andra hem

Markus har åkt hem, så nu är man lyckligt "singel" igen. Ska höra med mina änglar om jag kanske kan få åka till honom i helgen. Skulle behöve bli ompysslad lite.. få lite semester från mat och städ och allt sådant. Vi får se vad som händer. Det kan ju hända att vi är sjuka oxå, och då blir det varken det ena eller andra.

Men nu får jag sätta fart medans jag orkar!

Kommentarer
Postat av: malin

förlåt.. jag trodde att du o prinsen var till affären för ni var inte hemma

2008-09-29 @ 11:25:44
URL: http://lillalella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback