Söndagen den 7 september

Godmiddag alla monster diggare!

Sovit gott? Det har jag. Fast jag har ont i min hals idag, har lite svårt att svälja, men det är nog inte så farligt.
Bara jag inte åker på en rejäl förkylning för det har jag ingen lust med.

Idag så ska jag bjuda Pelle Malin och barnen på mat, pannnbiff, potatis, lök, lingon, sås och grönsaker står på menyn. Det är bland det godaste som finns.

Fast innan dess så måste jag jaga lite dammlejon med dammsugaren, för det morrar i hörn och under möbler. Så då torde det vara dags att jaga iväg dem.

Vädret är något bättre idag också, alltså det regnar inte. Men grått och trist är det, men det är väl bara att gilla läget för det finns inget som man kan göra åt det. Tyvärr..

Boken jag läser är rätt bra, fast det har ju iofs inte hänt så mycket än för jag somnade som vanligt med lurarna i öronen och snarkade i ett par timmar innan jag vaknade och stängde av.. Jaja.. men nu så ska jag lyssna vidare och ta fram dammjagaren och sedan sätta igång med maten..

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback