Onsdag eftermiddag

Hej igen,

då var jag tillbaka. Har nu varit hos mammsen och hjälp henne, satte upp nya gardiner i köket, dammsög och torkade golven. Sedan så åkte vi till Pk, men det fanns inga gardiner där. Så i morgon ska vi åka till Jysk och kolla där.

Hann inte mer än komma hem när Malin ringde och frågade om jag kunde passa LillUsama en stund. Och det gjorde jag ju naturligtvis, han är ju fasters lille kille, trots att han är värre än Orkanerna Ike och Katrina tillsammans.

    
Han är mycket intresserad av Wii kontroller







Ajaj säger Faster





Törstig liten kille






Kan själv!






Stackars lilla Angelina fick inte bada i stora bassängen. Trots att hon kan simma. Fast hon simmar ju på sitt eget sätt och då får hon lov att vara i lilla.. Hon ville att någon skulle följa med henne till Skara badhus, men det var inte någon som ville.








Men nu så ska jag ta ett bad och sedan så är det dags för Glamour och efter det så ska jag på föräldramöte för Alexander. Ska förhoppningsvis få reda på när han ska ut på praktik och annat sådant.

Det har börjat regna igen, det är inte så skoj, tycker faktiskt att vi har fått tillräckligt med vätska nu..

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback