Lördagskväll

Idag så åkte vi ner till stan en sväng och Markus köpte magmedicin och gerymax eller vad det heter. Så att han ska få lite energi när höstmörkret börjar komma. Han är ett big fan av naturmediciner medans jag är mer skeptisk till sådant.
Sedan så åkte vi tll zoo och köpte en ny mat till Tyson för det verkar som om hans mage har blivit väldigt känslig. Och blir han inte bättre av det så får jag ringa till veterinären för en undersökning.

Gick sedan till Hjärtbergs och handlade lite till oss och till mamma.
Till middag så käkade vi potatisgratäng och fläskfilé. Mumsfillibabba! Hälsade på Malin och Pelle en sväng och drack en kopp kaffe. Sedan så tittade jag och Markus på filmen som Therese rekomenderade, An American crime, den var verkligen bra. En väldigt grym människa den där..

Imorgon så ska vi äta kålpudding, det ska bli gott för det var länge sedan sist.. De som inte äter det får köttbullar.. Det är inte på långa vägar lika gott som kålpudding.. Pelle, Malin och barnen ska oxå äta här..

Men nu så ska jag gå och hålla min gubbe sällskap, han känner sig nog lite ensam och övergiven där i soffan.. Han tycker nog att jag är lite tråkig när jag sitter här vid datorn...












God natt och sov så gott! och....be carefull out there!


Kommentarer
Postat av: malin

min nya sida

2008-09-14 @ 11:01:10
URL: http://lillalella.blogg.se/
Postat av: Therese

Visst var den bra

2008-09-14 @ 14:46:15
URL: http://tezzzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback