I väntan på Glamour

Ja, nu så är tvätten klar, middagen avklarad, det blev kebab tallrik och en grönsallad. Gott..
Så nu ska jag snart sätta på kaffe och slå mig ner i tv-soffan och titta på Glamour.. Brooke o company är mina bästa kompisar. hehe.. Det är konstigt men jag lever mig in i denna såpa, skådisarna blir mina vänner och jag vet allt om dem..
Nåja, men det är ett nöje som inte skadar någon.. hehe... Och inte kostar det något heller.. Så nu sitter jag här och väntar medans tiden masar sig fram... buhu,, det är en hel halvtimme! kvar.. Måste få reda på hur det går för allihopa, fast om sanningen ska fram så går jag in och läser vad som kommer att hända i framtiden, så jag vet, men jag måste ändå se..
Vill att Donna och Eric ska få ihop det nu, och Ridge och Brooke, och att Stephanie ska få sig en riktig näsbränna den vidriga och elaka människan.. Och att Nick och Taylors bebis ska komma så att den präktiga Taylor får sig en knäpp på näsan hon också.. ja, det är verkligen mycket jag har att se fram emot..

Nu så ringde Ellen och frågade om hon får komma bort och titta på Glamour tillsammans med mig.. Och det går la bra, hon är ett ännu större Glamour freak än vad jag är.. 

Nej, nu får ni ha det så bra för nu ska jag sätta på kaffepannan och sätta mig till rätta och vänta på att tiden ska gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback