Fredagen den tolfte september

                                                 

Idag var det inte kul att gå upp. Klockan ringde 05.50 för jag var tvungen att gå upp för att börja tvätta. Ewelina skulle ha samma kläder på dig idag som hon hade i förrgår pga en filminspelning i skolan. Så jag var inte så lycklig över att få gå upp så tidigt. Men vad gör man inte för sina små änglar?



Morgon promenaden med Tyson var inte så rolig den heller för jag tog inte på mig mer än en tunn tröja så jag frös som en hund!

Körde sedan Lina till skolan, snäll som jag är; och sedan så fortsatte jag gårdagens arbete med att försöka få tag på rektorn på Fredriksdal. Vilket inte visade sig vara det lättaste för tillslut fick jag tag på rektorsekreteraren som informerade om att hon var på kurs. Men jag bad henne se till att hon ringer mig det första hon gör på måndag morgon.

Har annars bara sprungit fram och tillbaka til tvätten. Tvättar vinter jackorna för det är dags att ta på sig den nu. Iaf på morgon och kväll.

Men nu ska jag ta en dusch och bli lite ren..

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback