Femtonde September




Det var inte alls skoj att klockan ringde imorse. Hade nog legat vaken i ett par tre timmar och var hur trött som helst. Typiskt alltså..
Nu väntar jag på att rektorinnan på Fredriksdal ska ringa mig, men det är så tyst så.. Fast min psykopat ringde och undrade vart jag tagit vägen.. Skulle visst ha varit där klockan 9, men jag hade glömt att vi bytt dag för det var någon utbildnig imorgon.. kul. men jag ska dit på torsdag istället..

Annars så händer det inte så mycket skulle jag tro, ska kolla på Glamour vid halv 12 eftersom jag inte såg det i fredags, om jag nu kommer ihåg det. Annars så är det väl bara samma gammla vanliga..

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback