Eftermiddag

Nu börjar jag bli trött. Har städat lite grand och håller på med tvätten, det sista torkar nu. Har även varit till Dafgårds och köpt lite panpizzor och lasagne. Det var billigt..

Buhu.. jag tror inte att jag orkar gå på föräldra möte ikväll.. Men jag måste ju göra det..

Och så funderer jag på vad vi ska äta för nått idag.. vet inte vad jag ahr lust med.. Pommes och korv skulle vara gott.. Orkar inte göra någon "riktig" mat. Så det får bli nått snabbt och enkelt.. Kom precis ihåg att jag inte har någon mjölk hemma.. så jag måste nog åka iväg och köpa det.. Vill inte och orkar inte... Det är synd om mig ju..

Jaja...ingen ide´att sitta här och tycka synd om sig själv så det är väl lika bra att jag tar itu med det som måste göras..


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback