Eftermiddag

Då har jag varit och storhandlat.. Inte så kul att se hur pengarna får vingar.. Men vi måste ju äta..tyvärr.. :o)
Nu så är det dags för mig att åka iväg till psykopaten, ska vara där kl 14..kul, vet inte vad jag ska tala med henne om. Men det löser sig bara jag kommer dit.

Sedan ska jag hämta Lina efter det, "ta med dig en bok" sa hon "för jag kanske blir lite sen".. Kul att sitta utanför skolan och vänta igen.. Inget jag ser fram emot precis..

Har även sett på reprisen av Glamour så att jag fick se hur det gick. Men nu ser jag fram emot att Brooke ska förföra Ridge.. och att Stephanie ska få reda på att Eric och Donna har ihop det.. haha..rätt åt henne!!!

Hasta la vista amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback