Då var dagen slut

Då återstår det inte mycket av dagen. Det är dags att gå och lägga sig så att man får den skönhetssömn som man så väl behöver. :0)

Nästan allt på min agenda blev gjort, men inte det som var viktigast. Nåja, städningen springer inte ifrån mig. Tyvärr...

Men om jag ska ta och sumera dagen så har det varit en ganska bra dag, det har hänt endel trevliga saker som jag inte ska gå in på här. Men det har varit en helt okej dag på många sätt..

Malin har varit och färgat sitt hår, det blev jättefint för den delen.
Angelina har varit här och sålt jultidningar, så Malin och Pelle nu måste ni skicka in pappren för det är julklappar som vi beställt där!!!

Jag och Ellen var varit ute och rastat hundarna.
Mamma har varit i Alingsås med Eva och spelat bingo det var nog roligt för dem att komma ut lite, hoppas ni vann nått.

Imorgon så har jag oxå en hel del saker att uträtta, måste garnera Mishells tårtor, antar att jag får köra bort dem till Annagatan med,  tänkte göra iordning på altanen, STÄDA lite kanske... Nåja vi får se van morgondagen bär i sitt sköte..

Men nu så ska jag titta på ett av mina favorit program, Djur polisen, och eventuellt få gråta lite, det gör jag nästan varje gång. Jag begriper inte hur endel människor kan vara så grymma mot ett försvarslöst djur.

Och sedan så ska jag krypa till kojs och lyssna på min bok, Jo Nesbös bok Kackerlackan.. Den är inte så där jättebra, inte som några av hans andra, men läsvärd är den allt..

Sedan så ringer Markus och säger godnatt när han kommer hem från jobbet och sedan så somnar jag sött men boken i örat. :OP

Godnatt och sov gott! Vi höres imorgon!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback