Tja!

Det här har varit en lång dag, den tar visst aldrig slut.
I morse så ringde Pelle och frågade om jag kunde passa Lillebror under tiden som de var med Angelina till tandläkaren. Och det gjorde ju inte så mycket, det är trevligt att passa honom en stund..  Fast han är ett riktigt yrväder. Han hinner  med mycket på kort tid.. hehe..
Sedan så gick jag och Malin en promenad med hundarna och Dyllan..  Det var kanonväder ute, varmt och skönt..

Var ju på utvecklingssamtal med Lina och fröken Titti, fröken tycker att det går bra..
Nästa år så ska min lillstrumpa åka på fotosafari till AFRIKA i tre veckor, vilken fantastisk upplevelse för henne och vilken chans. Så den måste hon ta.

Nu försöker jag få tag i deras fantastiska Far, men han har lagt av luren så att det bara tutar upptaget.. Han är inte riktigt som han ska..

Nu ska jag gå ut med Tyson,,

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback