Torsdags kväll

Idag så var Glamour riktigt bra.. Äntligen så var det någon som tog sig i kragen och sköt Stephanie, det borde någon ha gjort för länge sedan.. Synd bara att hon klarar sig... eller inte för utan hennes elakheter skulle det inte vara det samma..

Annars så jar det väl inte hänt så mycket idag.. Har mest tittat på tv. Tittade på Mistrals Dotter, så nu har jag ett avsnitt kvar..

Men nu så pågår Heroes och det och det är ju mer än lovligt bra..

Efter det så ska jag ta en promenad med Tyson och sedan så är det sängen som gäller.. Och boken, jag ahr börajt lyssna på Liza Marklunds ny, En plats i solen, och den verkar väl vara rätt så bra. Har inte lyssnat så länge än..

Men nu så säger jag godnatt och sov så gott!



And be careful out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback