Tjabba tjena hallå!

Fy vad mycket tvätt jag hade! Tillslut så fick jag ihop 10 maskiner. Det var länge sedan jag hade så mycket tvätt. Men det är lite konstigt att det var så mycket eftersom vi har varit sjuka hela veckan..
Var och hälsade på Malin och Pelle förut oxå, har inte sett dem på hela veckan så det var trevligt att träffa dem och Angelina och Dyllan.

Nu håller jag på med mat oxå, det blir potatisgratäng och karre´kotletter. Ska bli gott. Har ju nästan bara ätit "snabb"mat denna veckan..

I morgon ska vi äta en stek, det var evigheter sedan som jag lagade det, så det ska oxå bli gott..

Nåja, nu så måste jag sätta lite fart, måste till tvättstugan.

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback