Nittonde oktober




Hejsan.

Nu har vi gått en tipspromenad. Det var ingen rolig väg .. Det var iaf bra mycket bättre än när vi gick den vägen en gång tidigare. Då var det vinter och vägen bestod enbart av is och snö.  Kan tyvärr inte lägga in bilderna för batterierna dog. Markus har säkert som jag skulle få låna men jag orkar inte. När vi kom i mål visar det sig att de har plockat ihop och gått där ifrån. Det var dåligt tycker jag. Sista start var kl 12.30 och de måste ha gått där ifrån vid ett tiden. Måste ju ta mer tid än en halvtimme att gå den långa vägen... Jaja...shit the same.. vi lämnade våra tipskuponger där.. Får se om vi har några rätt.. Det är tveksamt, för det var grymt svåra frågor.. Nu håller Markus på at laga mat så att jag ska få nått att äta innan jag åker hem.. Gott.. Fast jag vet inte vad det blir för käk.. hehe..

Men nu så ska jag sluta och göra nått annat..

Hasta la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback