Femte oktober




God morgon!
Vilket busväder det har varit i natt! Vaknade flera gånger av att det ösregnade och blåste så att det stod härliga till.

Så här fin är himlen idag.





















Det är så mörk och trist ute så det är inte klokt. När jag och Tyson var ute på morgon promenaden så var vi båda alldeles genomvåta när vi kom in, trots att jag hade paraply.. Huvva!

Snart så måste jag gå upp och skaka liv i Ewelina, hon hade skrivit en lapp att jag var tvungen att väcka henne och att hon inte fick sova längre än till 11. Får se hur lätt det blir.. :o) Hon är en riktig sjusovare min lillstrumpa.

Snart så måste jag även börja med min stek, ska bli så gott.. Fast jag vet ju vad mina änglar kommer att säga.. Blä mat.. Men det struntar jag i, de måste börja äta riktig mat någon gång.. Går ju inte att bara äta pasta och pulvermos jämt och ständigt..

Men nu så ska jag sluta Maria kommer snart och ska hämta en huvudvärkstablett åt Natta.

Hasta la vista!





Kommentarer
Postat av: malin

stom är det nya coola ordet istället för storm. alla säger stom nu förtiden heheh

2008-10-05 @ 13:09:36
URL: http://lillalella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback