Den andra oktober



God morgon..

Idag så mår jag lite bättre, men då har jag börjat hosta mer i stället. Och det är ju inte så kul det heller..
Vaknade vid 5 tiden och har varit vaken sedan dess för så fort jag lägger mig ner så hostar jag nästan ut lugorna. Skoj..

Men nog om det, det är väldigt trist väder ute idag, grått och trist och regnet hänger i luften.
Och det verkar som om mina kamera på nått sätt har gått sönder, det är ju oxå kul, det går inte att föra över bilderna från kameran till datorn, datorn vill inte ta emot kameran.. attans skit.. och jag som tog sådan trevliga kort på morgon promenaden..

T.ex på Malin när hon spatserar över parkeringen med sin chihuahua.. :o)
Hon såg mig inte trots att jag visslade på henne och vinkade.. Antar att hon hade musik i öronen..

Sedan på Ellinore och Liam när de åker till skolan, för sent..

Och en fin bild på en mosad mördarsnigel..

Får se om jag lyckas få kameran att fungera senare så att jag kan publicera mina fina bilder, eller kanske hittar jag åtminstone sladden till Linas kamera så att jag kan använda den istället..

Men nu så ska jag lägga mig och vila lite.. tror jag...
Och så måste jag gå ut till tvättstugan och kolla om det är idag som jag ska tvätta, vet inte om jag orkar det, men jag måste kolla iaf, och ev. byta tid..

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: malin

vart gick du då?

2008-10-02 @ 11:39:59
URL: http://lillalella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback