Dagen som varit

zwani.com myspace graphic comments



Då har kvällen kommit och jag, Markus och Tyson har varit ute nästan hela dagen. Vi åkte strax efter 11 och komhem 18.15. Men vi har haft en trevlig dag.

Vi var in till åmål och gicki stan lite och sedan så åkte vi till Profab och där rastade vi Tyson, traskade omkring i en halv timme men han vägrade bajsa trots att hanvarnödig. Det passade inte herrn att göra nummer två där. Efter att vi varit inne på Profab och kollat runt så åkte vi vidare till Tössestugan, tror jag det hette, och drack en kopp kaffe. Medans vi var där inne så började det spöregna. Vi for vidare,Markus ville visa mig stället där de firade hans pappas 60-års dag, Dalslands Gästgiveri, det var ett jättefint ställe mitt ute i bushen. Där promenerade vi omkring med herr vresig i säkert ytterligare en halv timme, men han klämde. Han skulle inte bajsa här heller. Sedan så åkte vi hem på små skogs-vägar som knappt var far bara. Men hem kom vi iaf.

Och jag bad Markus att han skulle släppa av mig och Tyson där vi brukar rasta honom och där tog det inte många minuter innan han gjorde sina behov! Han är allt bra rolig han.

Eftrer att vi kom hem så var jag så frusen att jag tog ett bad och sedan så satte jag mig här för att blogga.





utsikt från Gästgiveriet


Bastu och karbad


Tyson bara går och går


Dessa vägar tvingar han mig att åka på


Uppe på berget spelades delar av Ronja rövardotter in


Pölsas hus i filmen Smala Sussie


Handlarn i Långed där Markus köper sin snus


Det var allt för denna gången. Men I´ll be back!!

Kommentarer
Postat av: josefine

du, vi måste ha nya stolar, jennifers braka sönder nyss

2008-10-19 @ 00:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback