Tolfte november



                                                                                           God morgon!

Ännu en trist dag att vakna upp till, men det är inte kallt i alla fall, alltid något. Fast jag tror iofs att jag hellre skulle vilja att det var litet kallare och inget regn. Marken är så vattensjuk att det är stora pölar snart ligger väl hela gräsmattorna under vatten.
Idag så ska jag försöka ta mig i kragen och städa lite. Det är behövligt. Det är ännu mera löv inne idag än igår. 

Men nu så ska jag gå ut och kolla om jag har tvätt-tid ska nog avboka den i så fall. Jag tror jag har tid i morgon oxå så jag tvättar då. Städar idag istället.

Så ha det nu så gott!

Hasta la vista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback