Tjugotredje november

Hejsan!
Idag var det kallt och gott ute, riktigt skönt att vara ute.
Sov VÄLDIGT länge idag, Markus ringde och väckte mig kl 10.45 det var länge sedan jag sov så länge, fast det är klart den gångna veckan har jag sovit ovanligt mycket varenda dag.

Idag har jag inte tänkt göra ett förbaskat dugg, det är ju trots allt söndag och då ska man ta det lugnt. Fast dammsuga måste jag nog göra trots allt. Kanske...

Tänkte att jag skulle ha lyssnat klart på den trista bok jag hör på men då tog batteriet slut nu så jag måste ladda den.. attans.. vill höra på någon ny och bra bok nu.. Jag lyssnar på Peter Robinsons "En ovanligt torr sommar" och den är hans sämsta bok.. tycker jag..

Jaja.. jag får väl ta mig i kragen och ta fram dammsugaren och dra den lite över golven här..

bye bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback