Tjugosjunde november

Hejsan,
nu var det ett par dagar sedan jag skrev men jag har haft fullt upp... Och när jag inte har gjort något så har jag varit så trött att jag kunnat somnat stående. Det är väl efterdyningar av infektionen. Lina är oxå jättetrött hela tiden. Det är inte alls kul. Men det som är bra med det hela är att vi inte kan få det igen..och det är ju bra.

En annan sak är att jag tycker att det är jättetrist att snön har gått bort, jag föredrar att det är snö och några minusgrader än att det regnar och är lortigt, Tyson blir ju så skitig och så drar han in det... Nä, det är mycket böttre med snö..

I kväll så kommer Markus oxå och det är kul, vi har inte träffats på nästan en månad nu.. Det är lång tid, men jag förstår att han inte har kommit när vi har varit sjuka, det hade jag inte heller gjort.

Julstöket håller jag på med för glatta livet..eller.. jag försöker men jag får inte så mycket gjort.. men nu måste jag för det är ju första advent på söndag så då måste det vara någorlunda i ordning häe hemma..

Nu ska jag sätta fart..

Hasta la vista amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback