Tjugoförsta november

Ännu en bra dag, det är så skönt att kunna äta igen så ni kan inte ana.
Annars så har det väl inte hänt så mycket idag, har tagit hand om tvätten, lagt in den i garderoberna och sätdat lite. Och så var jag och handlade för 1500 och det märks knappt, det är inte klokt vad dyrt det har blivit med mat!

Snöat har det gjort oxå det blev lite vitt men nu går det väl bort för temperaturen har stigit från minus 2 till 1 plus.

Dyllan har varit här en stund oxå, det var trevligt har ju nästan inte sett honom på 2 veckor. Han är så fin..

Stackars Ewelina har det jobbigt hon har sådana onda blåsor i munnen att det är nästan omöjligt för henne att äta. Stackars stackar henne..

Men Angelina är bättre nu iaf och jag hoppas att inte J o J får blåsor, det verkar inte så än så länge och så får inte Alex drabbas heller han har sin praktik att sköta..

Men nu så ska jag gå en promenix med bobbo för jag tänkte ta ett bad innan idol börjar..

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback