Söndag kväll

Då har söndagen nått sitt slut. Jag ska snart gå ut till tvättstugan och hämta tvätten. Jag tvättade ett par maskiner.
Idag så har jag haft väldigt ont i munnen, orkar inte med detta mer nu.. Om jag inte är bättre i morgon så ska jag ringa och höra om det inte finns nått att göra.. Hoppas att jag får sova nått i natt och inte lika dåligt som jag sov förra..

Men nu ska jag försöka borsta tanden och sedan ta en treo och efter det ska jag hämta tvätten och så bär det av till sovlandet efter det..

Godnatt och sov då gott!

Kommentarer
Postat av: lillemor

är det ett virus aom orsakar dessa höstblåsor? låter inget vidare detta..

2008-11-16 @ 22:53:42
Postat av: Anonym

Ja det är ett virus...

2008-11-17 @ 08:46:25
Postat av: Lena

Ja det är ett virus

2008-11-17 @ 09:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback