Onsdag kväll

Vilken grå och tråkig dag. Man har verkligen ingen lust att göra något dagar som dessa. Fattar inte varför november måste vara så trist?
Men idag så har jag iaf fått tummen ur och gjort lite nytta. Jag har tvättat ett par maskiner och så har jag dammsugit och torkat golven, diskat och lagat mat och diskat igen.

Nu är jag trött och det verkar som om jag håller på att bli sjuk, har ont på höger sida av halsen och har lite feber 38,1 grader och huvudvärk. Hoppas att det bara är nått som är tillfälligt i kväll,  vill inte bli sjuk igen..

Har tittat på Glamour och det är spännande nu..hehe.. om nu en såpa kan bli spännande... Men man behöver fortfarande inte se alla avsnitt för man fattar ändå, det händer inte så mycket i varje avsnitt.. Utom ibland när de tar jätteskutt och man fattar inte hur det kunde hända så snabbt.. jaja.. men det är Glamour i ett nötskal..

Judge Judy har precis varit men det tittade jag inte på, och nu börjar Dr Phil men det ska jag inte heller titta på, jag ska gå ut med Tyson om jag nu bara orkar, sedan så måste jag åka till afärren oxå, det är nått som jag måste köpa fast jag kommer inte på vad det är just nu... det kan ju inte vara nått viktigt då antar jag.. jaja få se om det dyker upp...

Måste lägga in en ny bok oxå, har lyssnat färdigt på Kall som graven nu, den var jättebra.. Får se vad jag ska hitta på att lyssna på nu då..

Jajaj, men det är väl bäst att jag går ut med Bobbo nu medans jag orkar..

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback