Lördagskväll

Jaha..
Scotts och LarzKristerz gick vidare idag igen, det var ju skojigt.. Fast idag så var det inget av de tre nya banden som ens kom i närheten av de andra två. Fast jag tycker nog att LK inte gjorde Corina Corina så värst bra..

Men nu så är det dags för mig att göra nått annat, tänkte eventuellt att jag skulle titta på en film, det var länge sedan jag gjorde det, sista filmen jag såg var Mamma Mia och det var många veckor sedan..

Pelle och Malins kontroller till teven är borta, de har letat överallt men inte hittat dem (om de inte gjort det nu men inte för typ 20 minuter sedan) så om det är någon som sett ett par kontroller de inte känner igen så kan ni ju kontakta dem.. :o)

Och Lillebror är fortfarande sjuk, men han blev lite piggare av alvedonen sa Malin..


God natt och sov så gott!


And be careful out there!

Kommentarer
Postat av: lillemor

tror du inte att det är den lille usama som trollat bort dem? kontrollerna alltså?

2008-11-09 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback