Hellooo

Idag så får nog Lars åka hem från idol.. Alla andra var mycket bättre.. Fast det är klart, han kan få sympatiröster eftersom Laila var så hård mot honom förra veckan.. Fast han har gjort sitt tycker jag..
Vet inte vem jag tyckte var bäst, men det lutar nog åt Johan och Robin E..
Och så tycker jag att det är fel att de mer eller mindre blev tvingade att välja en låt som den där Desmond Child hade skrivit, det är inte rätt och riktigt, de ska själva få bestämma och där håller jag med Lars och det var bra att han stod på sig och sjöng den låt han valt och inte gjorde som de andra och ändrade sitt första val..

Men nu så ska jag se slutet av Singing Bee!

Kommentarer
Postat av: lillemor

inte då, han hänger kvar ett par veckor till.

2008-11-07 @ 22:13:07
Postat av: Anonym

Nej, det gjorde han inte..

2008-11-07 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback