Fredags kväll

Idag så var jag med mor till Jysk, hon köpte ett databord till far och en vaxduk. Sedan så åkte vi till Fa fyndet och köpte en kontorstol och jag köpte 6 stolar.
Var med Angelina till tandis, hon skulle laga en tand, men det ville inte hon så nu ska hon få gå och öva hos en tandhygienist en så där 3-4 gånger. Det är bra, då kanske hon kommer över rädslan.

Camilla har fått en söt liten son oxå, Grattis till dig Camilla!

Nu börjar snart idol. Undrar vilket tema det är idag.. Ska kolla det, vänta så kommer jag snart tillbaka! Det var rocktema ikväll kan nog bli bra..

Nåja, nu ska jag nog ringa till Markus inna

Kommentarer
Postat av: lillemor

heja lars!

2008-11-07 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback