Tisdagen den andra december

Hej,

det var ett tag sedan jag skrev men jag har varit utan internet under helgen. Felanmälde i fredags men så skickade de ett sms igår att de inte hittar något fel så de skulle skicka ut en tekniker som idag. Men jag blidde lite irriterad på dem för att de inte hittade något fel så jag gick ut i förrådet där den där grejen till fiberlanet sitter och drog ut strömkontakten och satt i den igen och vips så fungerade allt igen.. Det måste ha hängt sig där ute elle nått.. Attans att vi inte tänkte på det tidigare. Men ungarna mådde bara bra av en helg utan att sitta vid datorerna

Annars så har det väl inte hänt så mycket, Markus var här i helgen och det var trevligt att träffa honom igne efter nästan 4 veckor. Vi gjorde inte så mycket, tittade på tv och tog det lugnt. I söndags åkte vi till Trollhättan och Lina köpte skor och så tittade vi på Magnus Karlsson och Agnes. Magnus var jättefin och jättebra.

Vi gick och tittade i affärer och handlade lite på Rusta och sedan så handlade Markus mat på Maxi och sedan så åkte han hem till Långed och vi hem till Lidköping.

Sedan så har det väl inte hänt så mycket mer, tvätt, mat och städ som vanligt..

Men nu så ska jag titta på slutet av unga mödrar och sedan så ska jag gå över till Pelle ochj Malin. Lillebror håller på att ringa hela tiden så det är väl bäst att kolla till honom.. :o)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback