Dan före dan före dan före dopparedan

´
Då var det den fjärde advent. Och bara tre dagar kvar till jul och inte har jag den minsta lilla julkännsla. Men det kommer kanske snart.. Skulle önska att det kunde komma ite snö, då skulle det bli lite trevligare.

Fast det är rätt så bra, jag har nästan allt fördigt redan. Idag så ska jag göra köttbullarna och sedan så ska vi göra lite julgodis. Skulle egentligen behöva baka lussekatter eller buller elelr nått, men jag känner inte för det. Gör nog några kaoko istället. Sockerkaka och kärleksmums som sköter sig själv mer eller mindre.. Snor kanske buller av Malin om hon har några kvar.. hehe..

Färgar håret gör jag oxå, och det var välbeövligt ska ni veta,,, huvva hur det såg ut... Fast det återstår att se om det är bättre efter färgningen, ska skölja ut om några minuter..

Lillebror ska passass idag oxå, Malin och Pelle ska iväg och shoppa.. Så då blir det väl en storrengöring av köket.. Han diskar ju så bra...

Men nu så ska jag skölja ur..

Hasta la vista!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback